Maak kennis met
ons team
Dichtbij, betrokken, persoonlijk, sociaal & lokale verbondenheid. Daar staan wij voor! Maak kennis met Regio Advies Groep Dussen. In onze video vertellen we je in iets meer dan een minuut wat wij voor je kunnen betekenen.
Barto is de eigenaar en vindt de kleinschaligheid en bereikbaarheid van het kantoor erg belangrijk. Je kunt bij hem terecht voor het complete pakket; van bankzaken tot verzekeringen en hypotheken. Barto staat voor je klaar!
De volgende generatie Boiten staat al klaar. Timo begeleidt je graag van A tot en met Z. Met verzekeringen, bankzaken of andere financiële oplossingen. Hij gelooft in de kracht van een persoonlijk gesprek.
Laura is hét aanspreekpunt voor jouw particuliere en zakelijke RegioBankzaken. Daarnaast kun je bij haar terecht voor de particuliere schadebehandeling en draagt ze zorg voor de kantooradministratie. Als kers op de taart houdt ze zich ook graag bezig met de marketing en de lokale en buurtzame activiteiten.
Peter wordt door relaties vaak geprezen om zijn persoonlijke benadering. Hij neemt de tijd voor het regelen van jouw bank- en verzekeringszaken en wikkelt graag de schades tot in de puntjes af.
In 2022 is Pieter bij het RAGD-team gekomen. Je bent bij hem aan het juiste adres met jouw vragen over RegioBankzaken, particuliere en zakelijke verzekeringen als ook AOV’s en levensverzekeringen. Pieter ademt klantvriendelijkheid, hij kan dan ook luisteren als geen ander en legt je alles duidelijk en rustig uit.
Sinds 2023 is Mendy werkzaam bij RAGD. Met een goede dosis humor en een gezellig praatje helpt ze je graag met jouw vragen over RegioBankzaken en particuliere verzekeringen.
Martijn is je aanspreekpunt voor alle vragen rondom hypotheken. Of het nu gaat om een particuliere of een bedrijfshypotheek. Bij Martijn zit je goed.
Tycho kan als geen ander in begrijpelijke taal jou alles uit te leggen over jouw hypotheek. Een nieuw huis op het oog? Neem eens contact met hem op, hij helpt je graag.
Theo ondersteunt met het opmaken en administratief afhandelen van hypotheekdossiers. Door zijn jarenlange ervaring in de hypotheekwereld is hij ook een goede bron van kennis.
Tex werkt parttime bij Regio Advies Groep Dussen als kantoorhond. Hij zorgt voor gezelligheid, komt af en toe een poot geven of een aai over de bol halen. Tex is gek op tennisballen, snoepjes en rondjes rennen door kantoor.
De oorsprong van Regio Advies Groep Dussen
Al sinds 2001
Regio Advies Groep Dussen is inmiddels een begrip in de regio Altena. Barto heeft in 2001 het assurantiekantoor overgenomen in Dussen. Sinds 2001 is het familiebedrijf flink gegroeid en is het een echt begrip in de regio. Barto, Timo, Laura, Peter, Pieter, Mendy, Theo, Tycho en Martijn staan graag voor je klaar!
In 2021 bestond Regio Advies Groep Dussen daarmee 20 jaar! Daarvoor was Regio Advies Groep Dussen bekend als “Assurantiekantoor de Ronde”.
Wij bieden onze dienstverlening aan in het Land van Heusden en Altena, de Bommelerwaard, de Rivierenlanden en Gorinchem en omstreken.
Familiebedrijf
Regio Advies Groep Dussen staat voor een persoonlijke benadering waardoor je altijd terecht kunt met je vragen. Bij ons ben je geen nummer en word je gewoon netjes geholpen. Dit doen wij op de manier waarop we zelf ook geholpen willen worden.
Wij zijn een echt familiebedrijf. In totaal werken wij met negen enthousiaste adviseurs waarvan drie familieleden en sinds 2020 hebben we een heuse kantoorhond die voor een gezonde afleiding en beweging zorgt.
Advies van
onze klanten
We kunnen het zelf natuurlijk zo vaak zeggen als we willen, maar wat zeggen onze klanten eigenlijk over ons en over onze service?
Advies
9,8
Ondanks dat ik op zeer korte termijn iets nodig had, werd ik snel en accuraat geholpen. Er werd door de adviseurs alles in werking gesteld om mij zo goed mogelijk te helpen. Super!
Klant bij Regio Adviesgroep Dussen B.V.
Schade
9,1
Nemen overal de tijd voor, ook al hebben zij het druk. Bellen altijd netjes terug. Ik heb geen op of aanmerkingen. In één woord geweldig. Ik zou zeggen, stap over!
Klant bij Regio Adviesgroep Dussen B.V.
Een overzicht van onze dienstverlening
Jouw privacy
Jouw privacy is ontzettend belangrijk voor ons. Wij zullen altijd proberen integer met je gegevens om te gaan. Via het document hieronder lees je hoe wij hiermee omgaan. Onze adviseurs staan je hierover ook graag te woord!
Onze aanpak
Wij willen je graag wegwijs maken in onze dienstverlening. Hierbij zijn gemak, vertrouwd en deskundigheid belangrijke sleutelwoorden. Jij als klant staat centraal in onze dienstverlening. Wij werken vanuit jouw persoonlijke situatie en wensen. Dit is voor ons de leidraad in onze dienstverlening.
Afhankelijk van de functie en de beoordeling kunnen medewerkers een variabele beloning ontvangen die maximaal 20% van hun vaste inkomen uitmaakt. De variabele beloning wordt voor minimaal 50% gebaseerd op kwalitatieve doelstellingen die het klantbelang dienen.
Wij beoordelen en sturen onze medewerkers regelmatig aan op integer, solide en klantgericht handelen. Deze beoordeling bepaalt de hoogte van het vaste salaris en de hoogte van de variabele beloning.